سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1403/2/13
رئیس دانشگاه شیراز در مراسم پایانی دومین جشنواره شهید آوینی:

جشنواره شهید آوینی نشانگر ظرفیت بسیارعالی و متراکم در عرصه فرهنگ و هنر است

رئیس دانشگاه شیراز گفت: جشنواره شهید آوینی نشانگر ظرفیت بسیارعالی و متراکم در عرصه فرهنگ و هنر است.

جشنواره شهید آوینی نشانگر ظرفیت بسیارعالی و متراکم در عرصه فرهنگ و هنر است
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از دانشگاه شیراز، دکتر محمد موذنی رئیس دانشگاه شیراز  در آیین پایانی جشنواره شهید آوینی، ابتدا به دو اتفاق بزرگ در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: باید رخ‌دادن عملیات‌های «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» را تبریک بگوییم. اتفاقاتی که بروز خشم فروخورده طولاتی مدتی بود که از طرف انسان‌های آزاده و حقیقت‌جوی دنیا علیه رژیمی فاسد انجام گرفت.

دکتر محمد مؤذنی افزود: برای اینکه جوامع انسانی زندگی مطلوب داشته باشند، حتما باید گروهی از انسان‌ها تلاش و فداکاری کنند. یعنی عده‌ای از انسان‌ها تلاش می‌کنند تا عده دیگری زندگی بهتری داشته باشند و منتهای این تلاش، ایثار است. ایثاری که گاهی اوقات به تقدیم‌کردن جان و رسیدن به شهادت می‌انجامید و این اوج کمال انسان است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت کار بیشتری در این دانشگاه وجود دارد، گفت: با آن رویکردی که نظام جمهوری اسلامی نسبت به عرصه علم و دانش دارد و نگاه متعالی مقام معظم رهبری به این جریان، امیدواریم این درخشش و پیشتازی در همه دانشگاه‌های کشور ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه شیراز با اشاره به افزایش هشت‌برابری آثار ارسالی در دومین دوره جشنواره شهید آوینی نسبت به دوره اول، گفت: بیش‌از ۳ هزار اثر ادبی هنری از دانشگاه‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیانگر وجود یک ظرفیت بسیار عالی و متراکم در عرصه فرهنگ و هنر است و باید از این بستر برای رشد و تعالی و معرفی فرهنگ اسلامی در سطح جهان استفاده کنیم.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات