سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1402/12/22

مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی وزارت علوم شد

از سوی مدیرکل دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سمنان به عنوان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی انتخاب شد.

مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی وزارت علوم شد
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از دانشگاه سمنان، زهرا جاوید، مدیر مرکز بهداشت و سلامت این دانشگاه گفت: انتخاب مرکز بهداشت دانشگاه سمنان به عنوان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی به واسطه فعالیت گروه بهداشت مواد غذایی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان و حمایت‌های جبلی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه که خود نیز ازاعضای هیئت علمی این دانشکده است باعث این انتخاب شده است.

جاوید با بیان اینکه بیماری‌های جسمی و روانی می‌تواند کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد افزود: به همین منظور برگزاری وبینارها، سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی با محوریت بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی پیش‌بینی شده است.

مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 93 با استقرار در ساختمان جدید فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

گفتنی است، ؛مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان به عنوان دبیرخانه مراکز بهداشت و سلامت دانشگاه‌های منطقه 9 وزارت علوم  نیز فعالیت دارد  که شامل استان سمنان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی است.

 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات