سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1402/12/20

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون راگبی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون راگبی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، طی جلسه‌ای در فدراسیون راگبی ج.ا. ایران و در راستای تحقق اهداف علمی، پژوهشی و اموزشی تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون راگبی به ریاست دکتر میرمهدی حسینی و مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیاد‌ها و مسابقات ورزشی مرتبط با راگبی در بین دانشجویان، ایجاد شادابی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته راگبی، ارتقا سطح جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت‌های رشته ورزشی راگبی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، شناسایی دانشجویان مستعد در رشته و بهره‌گیری از آن‌ها در تیم‌های ملی کشور به امضاء طرفین رسید.

همچنین همکاری با فدراسیون راگبی جهت توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه‌ها با مشارکت انجمن‌های ورزشی دانشگاهی و دانشجویی با فدراسیون ، همکاری و هماهنگی در برنامه‌ریزی همایش‌های علمی و تخصصی رشته راگبی در دانشگاه‌ها، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری با فدراسیون و همکاری در استفاده از فضا‌های ورزشی دانشگاه‌ها برای برنامه‌های فدراسیون و به ویژه هیئت‌های استانی از دیگر موارد این تفاهم است.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات