سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1401/11/12

تشریح ماموریت های صندوق رفاه دانشجویان در هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در نخستین روز  هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به تشریح ماموریت‌ها و تکالیفی که در قانون صندوق رفاه دانشجویان تعریف شده است، پرداخت.

تشریح ماموریت های صندوق رفاه دانشجویان در هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در این نشست با اشاره به این مهم که کمک به بهبود وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت از مهم ترین ماموریت های صندوق رفاه دانشجویان است که با پرداخت وام های دانشجویی پوشش داده می شود، سایر اهداف و برنامه های پیش رو را  نیز توضیح داد.

وی در ادامه گزارش کاملی از میزان پرداخت تسهیلات به دانشجویان و کیفیت و کمیت انواع وام ها و همچنین مساعدت های قانونی در خصوص ارتقاء خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجویی  به دانشگاه های کشور ارائه نمود.
 
دکتر صمد حاج جباری، معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان نیز پس از بیانات دکتر گنجی، جزئیاتی از الزامات تغییر سامانه فعلی صندوق رفاه دانشجویان و راه اندازی سامانه جامع خدمات رفاهی بیان کرد.
 
در پایان دکتر نورایی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان مطالبی را در خصوص صندوق خیریه رفاه دانشجویی و جذب خیرین بیان داشت و آمادگی صندوق برای دریافت طرح ها و ایده های دانشگاهها جهت ارتقا خدمت به دانشجویان را اعلام کرد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات