سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1403/2/4

مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

دکتر داداش‌پور در این مراسم ضمن تشکر از خدمات ارشمند دکتر محمدجواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجوین خارج در زمان تصدی مسئولیت گفت: در دو سال و نیم گذشته در حوزه معاونت امور دانشجویان خارج 3 کلان برنامه را دنبال کرده‌ایم، یکی از این موارد موضوع تحول در بورس‌ها بوده است که الحمدالله با راه‌اندازی 13 بورس دانشجویی به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه ما باید به مرجعیت علمی دست یابیم، افزود: جذب 320 هزار دانشجو بین‌المللی به منظور دست یابی به مرجعیت علمی کلان برنامه دوم سازمان امور دانشجویان تا پایان برنامه هفتم توسعه است به طوری که کشور ایران بتواند یکی از مراکز ثقل جذب دانشجویان بین المللی قرار گیرد، خوشبختانه این موضوع در مجلس شورای اسلامی تصویب شد  و در ذیل آن اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سازمان امور دانشجویان متولی برخی  از ظرفیت‌های دانش آموختگی تحت عنوان مدارک تحصیلی است باید بتواند پایگاهی برای اطلاعات و مدارک کشور باشد بر این اساس کلان برنامه بعدی سازمان را این موضوع قرار دادیم و اکنون در حال تثبیت این موقعیت در  فضای کشور هستیم به طوری که در حال حاضر سازمان امور دانشجویان یکی از 25 پایگاهی است که مقرر شد در کشور تشکیل شود و تغذیه کننده دستگاه های دیگر باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه اکنون 6 میلیون و 300 هزار مدرک  تحصیلی در سازمان امور دانشجویان جمع آوری شده است؛ افزود: اواخر مرداد ماه مدارک ارسالی کلیه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را مورد ارزیابی قرار دادیم و از همان زمان موقعیت سازمان امور دانشجویان را به عنوان پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی در کشور تثبیت نمودیم.

دکتر داداش‌پور در ادامه ضمن تشکر از خدمات ارزشمند دکتر عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع  سازمان در زمان تصدی مسئولیت گفت: سازمان امور دانشجویان درحوزه معاونت پشتیبانی 5 موضوع مهم را پیگیری کرد که از جمله آن ها  موضوع امور رفاهی کارکنان بود تا این عزیزان کمتر با  مسائل مالی و اقتصادی روبه رو باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه ساختمان سازمان قدیمی است در دوره مسئولیت ایشان بازسازی سازمان را آغاز کردیم که بخشی از آن انجام شده است و مقدار دیگری از آن باقی مانده است.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی و بودجه ریزی عملیاتی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه معاونت پشتیبانی بود که خوشبختانه بخشی از آن به سرانجام رسید  بخشی دیگر در حال انجام است.

دکتر داداش‌پور تصریح کرد: دکتر قربانی در این دو نیم سال زحمات بسیار زیادی کشیده است و ما همگی از ایشان ممنونیم .

در پایان این مراسم آیین تکریم و قدردانی از خدمات و زحمات ارزشمند دکتر عباس قربانی و دکتر محمد جواد سلمانپور و معارفه دکتر اردوان ارژنگ به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان، دکتر جعفر رازقی به عنوان سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج، دکتر ابراهیم نعیمی به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل، دکتر کیانوش سوزنچی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان بین‌الملل و دکتر محمدجواد سلمانپور به عنوان مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات