سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر
اخبار
دکتر تقی زاده در حاشیه نشست مدیران امور دانشجویی شاهد و ایثارگر منطقه دو کشور: توانمندسازی و خدمت رسانی به دانشجویان اولویت اصلی ما است دکتر تقی زاده در حاشیه نشست مدیران امور دانشجویی شاهد و ایثارگر منطقه دو کشور گفت: توانمندسازی و خدمت رسانی به دانشجویان اولویت اصلی ما است.
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان دکتر سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در حاشیه نشست مدیران امور دانشجویی شاهد و ایثارگر منطقه دو کشور گفت: نظام مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در این نشست تشریح شد تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری را در حوزه خوابگاه، تغذیه، خدمات رفاهی به دانشجویان ارائه کنیم.

وی افزود: کلیه این نشست‌ها و اقدامات در راستای فراهم سازی شرایط بهتر و خدمت رسانی به دانشجویان است تا دانشجویان بتوانند با کمترین دغدغه به تحصیل خود بپردازند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه داد: در این نشست همچنین برنامه‌های پیش روی اداره کل شاهد ایثارگر سازمان در سال جاری ارائه شد تا همکاران گرامی بتوانند با سیاست های پیش بینی شده در جهت توانمندسازی دانشجویان حرکت کنند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر

دسترسی سریع به ادارات