سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر
اخبار
دکتر تقی‌زاده در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها: مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها زمینه زیست سالم دانشجویی را فراهم کنند مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها با همکاری سایر واحدها زمینه زیست سالم دانشجویی را فراهم سازند.
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در دومین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز اموزش عالی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری امروز 19 اردیبهشت ماه 1403 برگزاری شد؛ آغاز دهه کرامت و تولد حضرت فاطمه معصومه س و اعیاد این دهه را به همه عزیزان تبریک گفته و تاکید کردند با توجه به اینکه دانشجویان بیش از ۷۰ درصد وقت خود را در خوابگاه‌ها سپری می‌کنند بنابراین قسمتی از شخصیت این عزیزان در خوابگاه‌ها شکل می‌گیرد در این راستا باید خوابگاه محل مناسبی برای تحصیل دانشجویان باشد.

وی افزود: مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها با همکاری سایر واحد‌ها همچون حوزه فرهنگی، ورزشی و مشاوره زمینه زیست سالم دانشجویی را فراهم سازند تا دانشجويان عزیز بدون دغدغه به تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر  اظهار کرد: حوزه معاونت دانشجویی بسیار حائز اهمیت است زیرا دانشجو در مدت تحصیل خود بیشترین ارتباط خود را با بخش‌‌های مختلف این معاونت دارد.
 
دکتر تقی‌زاده افزود: مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها مدیرانی هستند که شبانه روز بی‌منت به خدمت رسانی مشغول‌اند تا هیچگونه مشکلی برای دانشجویان به وجود نیاید، بی شک آن‌ها نزد خداوند ماجور هستند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر

دسترسی سریع به ادارات