سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1402/3/7

تقدیر رئیس سازمان امور دانشجویان از میزبانی شایسته دانشگاه تبریز در المپیاد قهرمانی

رئیس سازمان امور دانشجویان طی مراسمی از میزبانی شایسته دانشگاه تبریز در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان طی مراسمی از دست اندرکاران و مسئولان برگزار کننده پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد؛ تشکر و قدردانی کرد.

دکتر داداش پور در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان گفت: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور پس از گذشت حدود سه سال از مجازی شدن دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به عنوان اولین المپیاد بزرگ فرهنگی ورزشی در سطح کشور و در بخش دانشجویی برگزار شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه زیست سالم‌دانشجویی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان امور دانشجویان است؛  ادامه داد: از زمانی که در سازمان دانشجویان مسئولیت پذیرفته‌ام برنامه ریزی برای افزایش سلامت جسم و روان دانشجویان اولویت ما بوده است به همین منظور حامی ورزش دانشجویان هستم و این مهم را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای جوانان بر خود فرض می‌دانم.

دکتر داداش پور از مدیران و مسئولین دانشگاه تبریز به دلیل برگزاری شایسته این المپیاد تشکر نمود و تاکید کرد: انتخاب دانشگاه تبریز برای میزبانی این المپیاد کار بسیار درستی بود زیرا این دانشگاه علاوه بر امکانات ورزشی، عزم قوی و همکاران سخت کوش و مخلصی دارد که با تمام وجود و عاشقانه پای کار بودند.

 وی با بیان اینکه این رویداد ورزشی شایسته تر از بازی های آسیایی برگزار شد؛ اظهار کرد:150 هزار دانشجو در این المپیاد حضور داشتند. در حقیقت عزم ملی صورت گرفت، و این المپیاد با وقفه چندساله با استانداردهای لازم و به زیبایی و بدون حاشیه برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم دکتر داداش پور با اهداء لوح سپاس از مسئولان و دست اندرکاران پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات