سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1402/3/5
دکتر تقی‌زاده:

هدف از برگزاری المپیادهای فرهنگی - ورزشی ایجاد شور نشاط و همدلی در میان دانشجویان است

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: المییاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر المپیادی است که بعد فرهنگی آن برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ بنابراین هدف از برگزاری این المپیادها ایجاد پویایی و نشاط و همدلی میان دانشجویان است.

هدف از برگزاری المپیادهای فرهنگی - ورزشی ایجاد شور نشاط و همدلی در میان دانشجویان است
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در افتتاحیه پنجاه و دومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد؛ گفت: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1401 با حمایت رئیس سازمان امور دانشجویان و همکاری دانشگاه ها توانست چهار برنامه و رویداد ملی را  در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار کند.
 
وی ادامه داد: یکی از این رویدادها المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر است، این المپیاد که سومین دوره خود را گذرانده است در 8 رشته با حضور 361 دانشجوی دختر و 600 دانشجوی پسر از 77 دانشگاه، به میزبانی دانشگاه اصفهان در بخش (دختران) و صنعتی اصفهان  در بخش (پسران) برگزار شد که در این جلسه لازم است از مسئولان دانشگاه های میزبان به دلیل برگزاری مناسب این المپیاد تشکر و قدرانی کنم.
 
دکتر تقی زاده اظهار کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد. امیدوارم این رویداد نیز همچون سال گذشته به نحو احسن برگزار شود.
 
مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه پنجمین دوره المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در سال 1404 برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است المپیادها هر دو سال یکبار برگزار شوند به همین منظور تاکید ما بر این است که دانشگاه ها در این المپیاد حضور فعال داشته باشند.
 
دکتر تقی زاده اظهار کرد: دانشگاه میزبان پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تا پایان اختتامیه المپیاد امسال مشخص و پرچم این المپیاد در روز اختتامیه به دانشگاه میزبان تحویل داده خواهد شد.
 
وی افزود: المییاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر المپیادی است که بعد فرهنگی آن برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ بنابراین هدف از برگزاری این المپیادها ایجاد پویایی و نشاط  و همدلی میان دانشجویان است.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات