rahbari
آرشیو خبر

1402/3/3
مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان:

آغاز فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌های دولتی

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان از آغاز فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه های دولتی خبر داد.

آغاز فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌های دولتی
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی شرانجانی مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان گفت: فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه های دولتی، از 25 اردیبهشت ماه آغاز شده است در این مرحله از ارزیابی که تا 25 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی، توسط نمایندگان معرفی شده از سوی دانشگاه ها در سامانه ارزیابی بارگذاری خواهد شد و پس از آن، مرحلۀ اعتبارسنجی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این ارزیابی، عملکرد دانشگاه ها در سال تحصیلی 1401-1400 ارزیابی می شود، افزود: در این دوره فقط دانشگاه های دولتی مستقل ارزیابی می شوند و دانشگاه های غیردولتی و دانشگاه های شعبه دار مانند دانشگاه پیام نور و فنی و حرفه ای در مراحل بعدی ارزیابی خواهند شد.

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی، ادامه داد: در الگوی طراحی شده برای این ارزیابی، که با استفاده از تجربیات ملی و بین المللی و دیدگاه های صاحب نظران دانشگاهی طراحی شده است، تلاش شده است تناسب، کارایی و اثربخشی خدمات دانشجویی دانشگاه ها با 22 شاخص و 93 سنجه مورد ارزیابی قرار گیرد.

شرانجانی اعلام کرد: از نتایج این ارزیابی، در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های سازمان امور دانشجویان و وزارت علوم در بهبود و ارتقای خدمات دانشجویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات