rahbari
آرشیو خبر

1401/11/12
دکتر داداش پور در نشست معاونان دانشجویی:

الگویابی، انتقال تجارب و هم افزایی فکری از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست معاونان دانشجویی است

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: الگویابی، انتقال تجارب و هم افزایی فکری از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور است.

الگویابی، انتقال تجارب و هم افزایی فکری از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست معاونان دانشجویی است
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه هفتادو یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و بیش از 120 معاون دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی  پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه، در سالن اجتماعات دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

در این مراسم دکتر داداش‌پور ضمن تبریک میلاد امام جواد علیه السلام و فرارسیدن دهه فجر گفت: تقارن مبارک این دو مناسبت باشکوه را با نشست معاونان دانشجویی به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم به برکت میلاد مظهر جود و سخا روزها و ساعات ما مشمول عنایات آن حضرت واقع شود تا بتوانیم از فرصت ها و ظرفیت های موجود در راستای بهبود هرچه بهتر شرایط دانشجویان کشور استفاده کنیم.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه از دوره ای که بنده ریاست سازمان امور دانشجویان را پذیرفتم این سومین نشستی است که برگزار می‌کنیم؛ اظهار کرد: اولین نشست به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد ، دومین نشست به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی و سومین نشست به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در حال برگزاری است و هرکدام از این نشست ها با کمیسیون‌های تخصصی و با اولویت‌های مورد نیاز برگزار گردید و منشا خدمات بهتر و بیشتر به دانشجویان شده است.

دکتر داداش‌پور در ادامه افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز ،شاهد حضور ۱۰۷ شهید والامقام همچون شهید چمران و باکری ها بوده و امیدوارم این نشست در این دانشگاه به برکت خون‌های گل‌های ۸ سال دفاع مقدس منشا خیر و برکت و رفع مشکلات دانشجویان در عرصه های مختلف شود و بتوانیم با عملکردمان در طول دوران مسوولیت حافظ و پاس دار خوبی برای این خونهای پاک باشیم.

داداش پور با بیان اینکه الگوسازی و انتقال تجربه در حوزه‌های گوناگون دانشجویی بسیار مهم و ضروری است؛ تصریح کرد: برگزاری نشست معاونان دانشجویی با این دیدگاه که سبب بهبود خدمت‌رسانی و شرایط دانشجویان می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در این گردهمایی که به مدت سه روز برگزار می‌شود، مسائل، اهداف و سیاست‌های حوزه دانشجویی همراه با آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه  مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
 
در ادامه این مراسم، همچنین از کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز نیز رونمایی شد.

گفتنی است؛ این نشست  از امروز 12 بهمن ماه آغاز شده است و تا روز جمعه 14 بهمن ماه 1401 به میزبانی دانشگاه شهيد چمران اهواز ادامه دارد.

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات