سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1401/11/11
بشیریان:

رقابت‌های یونیورسیاد محک خوبی برای بازیهای آسیایی است

نشست روسای انجمن‌های فدراسیون دانشگاهی به منظور بررسی وضعیت تیم‌های شرکت کننده در سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار شد.

رقابت‌های یونیورسیاد محک خوبی برای بازیهای آسیایی است
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور بررسی وضعیت تیم‌های پیشنهادی شرکت کننده در سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان نشست روسای انجمن‌های فدراسیون دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار شد.

بنابراین گزارش این نشست که با حضور هادی بشیریان رئیس ، دکتر ابراهیم علی دوست نایب رئیس، دکتر کریمی رئیس اداره مسابقات و روسای انجمن های فدراسیون که رشته های آنها به یونیورسیاد پیشنهاد شده برگزار و در خصوص وضعیت تیم‌های شرکت کننده در یونیورسیاد، برنامه‌های اردوها و کادر فنی مد نظر بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه هادی بشیریان رئیس فدراسیون گفت: با توجه به اینکه یونیورسیاد به دلیل کرونا با دو سال وفقه به تابستان سال آینده موکول شده است روسای انجمن‌ها ضمن بررسی وضعیت ورزشکاران رشته های خود، زمان مسابقات انتخابی ،محل اردو ، برنامه تمرینی را ارائه دهند.

بشیریان افزود: در دور قبل قرار بود ۸ رشته به مسابقات اعزام شود و در جلسه هیات رئیسه مقرر شد بررسي بیشتری در کلیه رشته ها انجام بشود و اگر رشته ای شرایط حضور را داشته باشد اعلام شود.

وی گفت:خوشبختانه پیشنهاد ما برای افزایش سن ورزشکاران با توجه به وفقه ایجاد شده مورد قبول واقع شده و دوسال برای این یونیورسیاد افرایش پیدا کرده و دانشجویان تا سن ۲۷ سال در این مسابقات شرکت کنند.

بشیریان تصریح کرد: مسابقات یونیورسیاد زودتر از  بازیهای آسیایی برگزار می‌شود با توجه به اینکه سطح یونیورسیاد بالاتر از سطح مسابقات آسیایی است این رقابت‌ها می‌تواند محک خوبی برای فدراسيون ها پیش از اعزام به مسابقات آسیایی باشد.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت:  رشته های مطرح شده در صورت کسب حد نصاب فنی و بررسی در کمیته فنی اعزام خواهند شد.

در ادامه جلسه هریک از اعضاء گزارش کارهای را که باید انجام بشود و مشکلات پیش رو را مطرح کردند.
در این جلسه روسای انجمن های تیراندازی، ژیمناستیک ،تیراندازی با کمان، ووشو، شمشیر بازی، تنیس روی میز، جودو ، تکواندو،پزشکی ورزشی، و دو ومیدانی، حضور داشتند.

در پایان این نشست احکام روسای انجمن ها توسط رئیس فدراسیون اهدا شد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 لغایت 17 مرداد ماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

 

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات