سازمان امور دانشجویان

rahbari
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 29 فروردین 1403 14:25:14
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1402/3/7
در راستای توانمندسازی کارکنان و مدیران و ارائه گواهینامه صلاحیت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان امور دانشجویان و مرکز آموزش مدیریت دولتی

سازمان امور دانشجویان و مرکز آموزش مدیریت دولتی در راستای توانمندسازی کارکنان و مدیران و ارائه گواهینامه صلاحیت تفاهم‌نامه همکاری منعقد می‌کنند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان امور دانشجویان و مرکز آموزش مدیریت دولتی
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، علی عباسی مدیرکل آموزش مرکز آموزش مدیریت دولتی با دکتر امامعلی پور مدیرکل دفتر طرح و برنامه، دکتر تابان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی دیدار کردند.

در این جلسه ابتدا دکتر تابان ضمن معرفی سازمان و اهداف و سیاست‌های آن در خصوص ارتقاء و توانمندسازی منابع انسانی اعم از کارکنان و مدیران مطالبی را ایراد نمودند.

سپس مدیرکل آموزش مرکز آموزش مدیریت دولتی در ارتباط با فعالیت‌های چندین ساله، تجهیزات و توانمندی‌ها، اهداف و رسالت مرکز توضیحات لازمه را ایراد کردند.

دکتر امامعلی‌پور نیز در این دیدار ضرورت توسعه همکاری با مرکز، توانمندسازی مدیران و کارکنان در خانواده بزرگ آموزش عالی از طریق اجرای برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای در راستای ارتقای دانش، مهارت‌ها و تعالی اخلاق حرفه‌ای در نظام اداری را در اولویت همکاری با مرکز آموزش مدیریت دولتی برشمردند.

در پایان این نشست مقرر گردید دو طرف در راستای گسترش همکاری‌های آموزشی با در نظر گرفتن اولویت‌ها و نیازها و بهره‌مندی از امکانات و توانایی‌های علمی، تفاهم‌نامه دو جانبه امضا نمایند.

 
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات