rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1402/3/3
برای سال تحصیلی۱۴۰۲- ۱۴۰۳؛

مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان تا 15 خرداد ماه تمدید شد

ثبت‌نام میهمانی و انتقال در سال تحصیلی۱۴۰۲- ۱۴۰۳ تا 15 خرداد ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان تا 15 خرداد ماه تمدید شد
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، طبق اعلام سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی۱۴۰۲- ۱۴۰۳ که تا پیش از این ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲  بود تا 15 خرداد ماه 1402 تمدید شد.

دانشگاه های مبدأ باید بر اساس مفاد آیین نامه شماره ۸۸۴۴۱.۳.۴۱ مورخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از اول خرداد تا ۱۵ تیرماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال کند. سپس دانشگاه های مقصد حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام کند.

دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص و آگاهی از شرایط دانشگاه مبدا و مقصد باید با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (اول اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت) و زمان تمدید شده « 1 خرداد تا 15 خرداد ماه» درخواست خود مبنی بر نوع آن (۲ نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه کنند.

متقاضی مسئول صحت اطلاعات واعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

گفتنی است؛ دانشگاه انتخابی حتما باید در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیک تر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات