سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1402/2/31
با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان؛

آیین تجلیل از خیرین حامی دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد

رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین تجلیل از خیرین حامی دانشگاه حضرت معصومه (س) توسعه بسیاری از دانشگاه های کشور را مرهون مشارکت و کمک های خیرین حامی دانشگاه ها دانست.

آیین تجلیل از خیرین حامی دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از دانشگاه حضرت معصومه (س)، ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر، شانزدهمین سالروز تاسیس دانشگاه حضرت معصومه (س) و آیین تجلیل از خیرین حامی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در این ویژه برنامه که با تجلیل از خیرین حامی دانشگاه حضرت معصومه (س) همراه بود، با اشاره به دانشگاه‌های مطرح دنیا همچون استندفورد که محصول فکر و اندیشه خیرین هستند گفت: همچون نممونه های خارجی، در داخل کشور هم دانشگاه هایی همچون دانشگاه کاشان داریم که بیش از نیمی از آن به همت خیرین ساخته شده است.

وی افزود: توسعه بسیاری از دانشگاه های کشور محصول همکاری و مشارکت پر برکت خیرین حامی دانشگاه هاست که تعدادی از آن عزیزان در جمع ما حضور دارند.

دکتر داداش پور پشتیبانی خیرین از آموزش عالی را امری حیاتی برای توسعه زیر ساخت های رفاهی، آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: خیرین حامی دانشگاه ها با در اختیار گذاشتن سرمایه مادی که سال ها برای حصول آن زحمت کشیده اند، به امر بسیار مهم و پرارزش توسعه زیرساخت های آموزش عالی کشور می پردازند.

معاون وزیر علوم در ادامه اظهار داشت: در دانشگاه حضرت معصومه(س) هم به یاری خیرین معزز این اتفاق مبارک در حال روی دادن است و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از خوابگاه 220 تخت خوابی با مشارکت خیرین باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان ویژگی های خاص و ممتاز دانشگاه حضرت معصومه (س) به عنوان دانشگاهی ویژه دختران ضمن گرامیداشت شانزدهمین سالروز تاسیس این دانشگاه بیان کرد: دانشگاهی که به نام حضرت معصومه(س) است باید در شان نام آن حضرت باشد.

وی به وجود دانشگاه های ویژه دختران در کشور های پیشرفته مانند امریکا اشاره کرد و افزود: این دانشگاه در پایان 15 ساله دوم عمر خود می بایست حداقل 10 هزار دانشجو و 500 نفر عضو هیات علمی داشته باشد و همچنین زیرساخت های فیزیکی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی آن در حد مطلوبی توسعه یابد.

 دکتر داداش پور ابراز امیدواری کرد: دانشگاه حضرت معصومه (س) باید در آینده نزدیک ظرفیت های لازم برای پذیرش دختران دانشجوی بین المللی از سراسر دنیا به ویژه جهان اسلام را نیز ارتقا دهد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان سخنان خود اعلام کرد: ما نیز در ستاد وزارت علوم انشالله تمام توان خود را برای رخ دادن اتفاقات خوب در این دانشگاه به کار خواهیم بست.

 گفتنی است در ادامه این مراسم زمین والیبال و بسکتبال خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) با اعتبار 13 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات