سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1401/12/24
اولین المپیاد فرهنگی_ ورزشی ورزش‌های ساحلی دانشجویان؛

پایان مسابقات با قهرمانی دانشگاه هرمزگان و مازندران در بخش دختران و پسران

اولین المپیاد فرهنگی_ ورزشی ورزش‌های ساحلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار و با قهرمانی دانشگاه هرمزگان در بخش دختران و دانشگاه مازندران در بخش پسران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، اولین المپیاد فرهنگی_ ورزشی ورزش‌های ساحلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دو بخش دختران در رشته‌های  ورزشی والیبال و رشته دوگانه « دوچرخه ، دو میدانی» و پسران در رشته های ورزشی «والیبال، کشتی و فوتبال » از 19 اسفند ماه آغاز شد و تا 23 اسفند ماه 1401 به میزبانی دانشگاه هرمزگان ادامه داشت.

بر اساس رده بنده نهایی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی ورزش های ساحلی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، دانشگاه هرمزگان با کسب 23 امتیاز قهرمان شد. دانشگاه پیام نور هرمزگان با کسب 10 امتیاز مقام دوم و دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز و دانشگاه زابل مقام سوم مشترک، دانشگاه شیراز با 5 امتیاز مقام چهارم، دانشگاه ولی عصر«عج» رفسنجان نیز با 2 امتیاز مقام پنجم را کسب کرد.

همچنین در بخش پسران، دانشگاه مازندران با 37 امتیاز قهرمان شد. دانشگاه تهران با 31 امتیاز مقام دوم، دانشگاه هرمزگان با 23 امتیاز مقام سوم، دانشگاه صنعتی اصفهان با 15 امتیاز مقام چهارم و دانشگاه لرستان با 12 امتیاز مقام پنجم را کسب کردند.

بنابراین گزارش در رقابت های برگزار شده نتایج زیر به دست آمد:

 در بخش پسران:

 در رشته والیبال ساحلی دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا (ع) مقام اول ، دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام دوم و دانشگاه تهران مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته فوتبال ساحلی دانشگاه هرمزگان مقام اول، دانشگاه جیرفت مقام دوم و دانشگاه زابل مقام سوم را از آن خود کردند. در رشته کشتی نیز دانشگاه مازندران مقام اول، دانشگاه تهران مقام دوم و صنعتی اصفهان مقام سوم را کسب کردند.

در رشته کشتی دانشگاه مازندارن مقام اول، دانشگاه تهران مقام دوم و دانشگاه صنعتی اصفهان مقام سوم را کسب کردند.

در بخش دختران:

در رشته والیبال ساحلی دانشگاه پیام نور هرمزگان مقام اول، دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز مقام دوم و دانشگاه شیراز مقام سوم را کسب کردند. در رشته دوگانه مقام اول را دانشگاه هرمزگان، مقام دوم را دانشگاه زابل و مقام سوم را نیز دانشگاه پیام نور اصفهان به خود اختصاص دادند.

 در رقابت های دوگانه در بخش  انفرادی مقام اول خانم حنانه بهرامی از هرمزگان،مقام دوم خانم صنم جلاله از هرمزگان، مقام سوم خانم نگار جهان آبادی از زابل کسب کردند.

در بخش مسابقات دوگانه دختران دانشگاه هرمزگان مقام اول، دانشگاه زابل مقام دوم، دانشگاه اصفهان مقام سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ مراسم اختتامه این مسابقات با حضور دکتر علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان برگزار  و به تیم ها و نفرات برتر کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.







 
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات