اطلاعيه

1398/08/25 11:38

به اطلاع همکاران محترم شرکتی و پروژه ای می رساند، باعنایت به توافق بعمل آمده فیمابین هیات مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان سازمان و بانک قرض الحسنه مهر ایران مقرر گردید یک فقره تسهیلات با شرایط ذیل به متقاضیان پرداخت گردد؛

مبلغ تسهیلات: 10 میلیون تومان

سود تسهیلات: 4 درصد

مدت بازپرداخت: 24 ماهه(2ساله)

اقساط ماهیانه: حدوداً 440 هزار تومان

ضامن: معرفی یک ضامن رسمی، پیمانی و قراردادی به تعاونی

مبلغ سهم وام گیرنده جهت واریز به حساب تعاونی: 500 هزارتومان

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و واریز سهم خودشان به خانم عرب مراجعه نمایند.

ضمنا با توجه به محدود بودن تعداد وام پرداختی، درصورت ثبت نام بیشتر از ظرفیت قرعه کشی بین متقاضیان صورت خواهد گرفت.

هیات مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان سازمان

-------------------------------------------------------

فراخوان اهدای کتاب به مناطق محروم کشور

از همکاران محترم سازمان درخواست می شود در راستای پیوستن به پویش ملی اهدای کتاب به مناطق روستایی و محروم کشور، حداکثر تا تاریخ 10آذرماه ،کتابهای اهدایی خودرا به روابط عمومی سازمان واقع در طبقه دوم تحویل دهند.

-------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------

آغاز دوره جدید پرداخت تسهیلات
شرکت تعاونی اعتبار کارکنان سازمان امور دانشجویان

ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های ویژه جناب آقای دکتر صدیقی ریاست محترم سازمان و جناب آقای مهندس پرهیزکار، معاونت محترم پشتیبانی و مدیریت منابع،
با تصویب هیات مدیره تعاونی، بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ایام با سعادت میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و با استعانت از خداوند متعال مقرر گردید، دوره جدید پرداخت تسهیلات به اعضای محترم تعاونی از تاریخ 1398/08/08 آغاز گردد، لذا مقتضی است اعضا نسبت به افزایش سرمایه خود به مقدار یک سهم اقدام نموده و مبلغ 4.000.000 ریال بابت سهم جدید تا پایان دی ماه سال 1398 به حساب تعاونی واریز نمایند.

همانگونه که مستحضرید وام جدید به اعضایی که تسهیلات 15 میلیون تومانی خود را براساس زمان مقرر در برگه درخواست وام تسویه نموده اند پرداخت می شود، بدیهی است تسویه خارج از وقت مقرر با درخواست کتبی متقاضی و نظر هیات مدیره در لیست نوبت دهی قرار می گیرند.

هیات مدیره تعاونی اعتبار کارکنان سازمان امور دانشجویان

-------------------------------------------------------

قابل توجه کلیه همکاران محترم

به اطلاع می رساند ساعات کار قابل قبول برای اضافه کار تا ساعت 17 هر روز می باشد و در صورت نیاز به اضافه کار مازاد بر ساعت مذکور، تأیید مدیر مربوطه و هماهنگی با امور اداری الزامی می باشد.

اداره کل امور اداری وپشتیبانی

----------------------------------------------------------------

با عنایت به برگزاری کلاس های بدنسازی، موارد ذیل جهت اطلاع علاقه مندان اعلام می گردد.
-
کلاس ویژه خانم ها روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 الی 17 با حضور سرکار خانم سلیمانی (مربی)
-
کلاس ویژه آقایان روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 16 الی 17
----------------------------------------------------------------

همکاران محترم خواهشمند است در صورت عدم نیاز به اسناد و نامه ها:
اسناد عادی را تحویل دبیرخانه و اسناد محرمانه را تحویل حراست فرمایند.
----------------------------------------------------------------

هشدارهای ایمنی: به منظور افزایش ضریب ایمنی ضروری است مديران و کارکنان محترم با هوشیاری کامل از گسترش دامنه اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی در محیط های خود جلوگیری نمایند.
هرشخص مسئول مستقیم اموالی است که در اختیارش می باشد و در هر زمان که اتاق خود را ترک می کند(حتی برای لحظه کوتاهی) موظف است که درب اتاق را قفل و از سپردن کلید آن به دیگران خودداری نمایند.
قفل کردن کشوی میز کار ضروری است.
از قراردادن اسناد و مدارک در دسترس و به صورت پراکنده بر روی میز خودداری گردد.
از قراردادن وسایل شخصی و اشیاء قیمتی از قبیل کیف، گوشي همراه ، ماشین حساب، لباس، وجوه نقدی، طلا و جواهرات، و ... در سالن ها و معابر عمومی و بر روی میز كار جداً خودداری گردد.
*
بازبینی کشوها، پرونده ها و پنجره های مشرف به اتاق خود به هنگام ورود و خروج.
*
در صورت سرقت در اولین فرصت موضوع را به اطلاع مسئول مافوق و حراست برسانید.
*
از کپی برداری و تعويض کلیدها بدون هماهنگي با حراست جداً خودداری گردد و از هر درب فقط یک کلید در اختیار مسئول مستقیم اتاق قرار گیرد و سایر کلیدها در یک مکان امن و فقط در دسترس مسئول واحد مربوطه و حراست قرار گیرد.
*
درب های ورودی و خروجی مراکز و قسمت ها محدود به یک درب گردد.
*
نسبت به افراد غیرخودی در محیط حساس باشید و رفت و آمدهای مشکوک و سوال برانگیز به مسئول مافوق وحراست گزارش شود.
*
پذیرش مسئولیت ورود کارمندان در روزهای تعطیل از سوی مسئولین ادارات به صورت کتبی به حراست اعلام شود.
*
به هنگام بیرون رفتن از اتاق، وسایل الکتریکی را از پریز جدا کرده و بعد از کنترل پنجره ها و اطمینان از بسته بودن آنها، برق اتاق را خاموش و درب را قفل نمایید.
*
هرگونه اقدامات غیرقانونی از قبیل عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، ایجاد مزاحمت و... را سریعاً به حراست اطلاع دهید .
دفتر حراست سازمان و مراکز تابعه
----------------------------------------------------------------

با عنایت به اینکه اشتغال به تحصیل کارگزاران و کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع می باشد، لذا ادامه تحصیل و اعمال مدرک تحصیلی همکاران با رعایت شرایط ذیل امکان پذیر خواهد بود:
1- اشتغال به تحصیل در خارج از ساعات اداری مجاز و اعمال مدرک تحصیلی مشروط به ارتباط آن، با رشته شغلی و وجود پست بلاتصدی برای انتصاب عضو، با موافقت مدیر ذیربط و تائید اداره کل امور اداری و پشتیبانی، پس از طرح در هیات اجرایی میسر می باشد.
2- پذیرش مدرک تحصیلی اعضاء با رعایت موارد اشاره شده در بند یک این اطلاعیه، در طول مدت خدمت، (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) تنها در یک مقطع قابل پذیرش خواهد بود.
3- اعضای غیرهیأت علمی که هم اکنون در حال تحصیل می باشند، موظفند موضوع را کتباً به اطلاع سازمان برسانند.
4- پذیرش و یا عدم پذیرش مدارک تحصیلی ارائه شده توسط اعضاء، با رعایت کامل این اطلاعیه امکان پذیر می باشد.

اداره کل امور اداری و پشتیبانی

استفاده از مطالب و اخبار پورتال با ذکر منبع (آدرس صفحه) بلامانع است